ترجمه تخصصی مهندسی برق

سفارش ترجمه تخصصی مهندسی برق گرایش قدرت، کنترل، الکترونیک، مخابرات، مهندسی پزشکی

ترجمه تخصصی مهندسی برق

سفارش ترجمه تخصصی مهندسی برق گرایش قدرت، کنترل، الکترونیک، مخابرات، مهندسی پزشکی

مطالب این وبلاگ مربوط به وب سایت ترجمه تخصصی فرداپیپر می باشد

  • ۰
  • ۰

سیستم یکپارچه انرژی برای بهبود بهره وری انرژی و ترویج توسعه منابع انرژی تجدید پذیر در مقیاس بزرگ بسیار مهم است و در عین حال می تواند استفاده از زیرساخت های اجتماعی و امنیت عرضه انرژی را بهبود بخشد. سیستم های فتوولتائیک، توربین های بادی و دیگر منابع انرژی تجدید پذیر برق را می توان  با سیستم ذخیره سازی انرژی کوپل کرد. برای استفاده از روش کنترل سیستم های ذخیره سازی انرژی، مهم ترین بخش استراتژی کنترل دیسپاچ درواقع سیستم ذخیره سازی انرژی است. انتظار می رود که سیستم انرژی بتواند انرژی دشارژ بیشتری در طول دوره اوج بار داشته و درعین حال دشارژ کمتری در دوره کم باری داشته باشد. در این راستا، روش کارآمد استفاده از آستانه ثابت و آستانه پویا برای محاسبه توان آستانه تخلیه برای کنترل توان تخلیه سیستم ذخیره سازی است. با مقایسه نتایج مدیریت انرژی، روش آستانه پویا بالاترین بهره وری مدیریت انرژی را ارائه داده است.

 

سفارش ترجمه تخصصی مهندسی برق

 

انرژی یک منبع استراتژیک بسیار مهم است که نقش مهمی در اقتصاد ملی و توسعه اجتماعی بازی می کند. امروزه انسان با بحران انرژی فزاینده و مشکلات آلودگی محیط زیست مواجه شده است. به منظور حل تضاد بین توسعه اقتصادی و حفاظت از محیط زیست، توسعه و استفاده از منبع انرژی تجدید شونده باید با سرعت بالایی انجام شود. در این راستا انرژی های فتوولتائیک و انرژی بادی امروزه مورد استفاده مردم قرار گرفته. اما به دلایلی استفاده از آنها به صورت محلی دشوار است. اگر آنها را به شبکه اصلی متصل کنیم، ممکن است در برخی زمانها یک قدرت مازادِ مقیاس بزرگ را به شبکه تزریق کنند، که ممکن است ثبات سیستم  را به هم بزند. بنابراین، ماژول های ذخیره سازی انرژی به عنوان یک واسطه انتقال انرژی نقش مهمی را ایفا می کنند. به طوری که اضافه توان را در دوره کم باری ذخیره کرده و انرژی ذخیره شده را در دوره اوج بار آزاد می کنند.

 

اهداف این طرح تحلیل عملکرد دستگاه ذخیره سازی در کل سیستم با ارائه یک روش کنترل مدیریت انرژی کارامد است.

 

روش آستانه ثابت و روش آستانه پویا برای محاسبه قدرت آستانه تخلیه استفاده می شود. استفاده از روش آستانه پویا باعث اصلاح اوج بار شود. روش آستانه ثابت مبتنی بر داده های پیش است و اگر نوساناتی رخ دهد ممکن است نتیجه نهایی  از تیجه مورد انتظار  منحرف شود. بنابراین، در اینجا یک روش ساده و پویا انتخاب می شود. این روش توان آستانه تخلیه را با توجه به برق مازاد زمان واقعی و انرژی کنونی دستگاه ذخیره سازی انرژی محاسبه می کند.

دستگاه ذخیره سازی انرژی

سیستم یکپارچه انرژی

روش آستانه پویا

روش آستانه ثابت

روش محاسبه توان آستانه تخلیه

 

از جمله روش های قدیمی در مدیریت انرژی روش ردیابی تقاضا و مدلسازی وابسته به زمان با هدف اصلاح اوج بار و ملایم کردن تقاضا است اما این روش برای اصلاح اوج تقاضا در شبکه های توزیع کارآمد نیست چراکه باتری ها نمی توانند به اندازه کافی در طول دامنه شارژ، شارژ شوند و سیستم اندازه گیری نمی تواند اطلاعات دقیق از بار مورد نیاز برای این روش را ارائه دهد. روش دیگر کنترل سمت بار همراه با اطلاعات تعامل با کاربر است، که می تواند بهینه سازی و هماهنگی بین منابع تولید و منابع بار را انجام دهد. با این حال، این روش نیز شامل پیچیدگی هایی است که درخواست آنلاین را با دشواری همراه می کند. از نقطه نظر سادگی کنترل ذخیره سازی انرژی و همچنین حصول اطمینان از اثربخشی دیسپاچ، روش ارائه شده یک استراتژی کنترلی ساده و موثر طراحی می کند. در مرحله محاسبه قدرت آستانه تخلیه برای کنترل توان تخلیه سیستم ذخیره سازی، روش آستانه ثابت و روش آستانه پویا استفاده می شود. با مقایسه نتایج مدیریت انرژی، تایید شده که روش آستانه پویا یک مدیریت بهره وری بالاتر از روش آستانه ثابت ارائه می دهد.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی